PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cin çarpıyor, şarap yarıyor




Ruhsar
27-04-2008, 14:29
İsveç'te yapılan bir araştırmada, günde bir ya da iki kadeh içilen şarabın kadınların hafızasına yararlı olduğu belirlendi. Sert içkiler ise ters etki yaratıyor...

İsveç'teki Gothenburg Üniversitesi araştırmacıları, şarabın ilerleyen yaşlarda kadın beynini uyanık tuttuğunu ancak damıtılmış alkollü içkilerin tam tersi etki yaptığını belirledi. 34 yıl boyunca 1500 kadının sağlık durumu ve yaşam tarzını izleyen doktorlar günde bir veya 2 bardak şarap içmenin kadınlarda aşırı unutkanlık ve bunama riskini yarı yarıya azalttığını saptadı. Buna karşılık votka ve cin gibi sert içkiler tam tersi sonuç yarattı. Şaraptaki "flavonoid"lerin zihni güçlendirici bir etki yaptığı belirtildi.

Orta yaştan itibaren düzenli olarak şarap içmenin bunama riskini yüzde 50 oranında azalttığının kaydedildiği araştırma raporunda sert alkollü içeceklerin zihinsel yetenekleri yüzde 50 düşürdüğü bildirildi.




hilebaz
27-04-2008, 14:35
kısacası alkol kullanmasınlar onları bozuyo:haha:


tskler ruhımm:)

Ruhsar
27-04-2008, 14:49
kesınlıkle icmesınler carpar:D